3 правила кои ќе ви помогнат да ослабете

Современиот начин на живот не тера да јадеме само кога ќе најдеме време. Истражувачите од познатата лондонска установа King’s College дојдоја до тој заклучок: “Многу процеси поврзани со прехраната, метаболизмот и апетитот зависат од нашиот биолошки часовник. Нередовната исхрана доведува до пораст на шеќерите во крвта и појава на дијабетес и крвни заболувања.”
Три принципи на правилната исхрана: 
Хранете се во одредено време. Појадокот, ручекот и вечерата нека секогаш ви бидат во точно време а избегнувајте да јадете веднаш пред спиење.
Внимавајте на калориите. Треба да јадете помалку отколку што трошите. Ако секој ден јадете тестенини и при тоа цело време седите на работа и дома, нормално е дека ќе добиете вишок килограми.
Намалете ја калоричноста на намирниците во текот на денот. Докажано е дека жените кои внесуваат повеќе калории во текот на појадокот наместо вечерата, побрзо се ослободуваат од вишокот килограми и имаат здраво ниво на шеќер во крвта.



Коментари

коментари