Лесни ужинки кои ќе ви помогнат во слабеењето

‎Јадењето храна која има помалку калории ќе ви помогне со повеќе работи, не само со слабеењето.

Придобивките се состојат од намалување на процесот на стареење,го подобруваат менталното здравје, го зголемуваат животниот век, ја зголемуваат енергијата во секојдневието и ви го подобруваат сонот. Ова се само дел од придобивките, но што да јадете која сакате да намалите некое кило? Еве го нашиот предлог, а калориите се однесуваат за порција од 100 грама.

Краставица (16 калории)

Целер (16 калории)

Домати (18 калории)

Тиквички (17 калории)

Аспарагус (20 калории)

Карфиол (25 калории)

Зелка (25 калории)

Лимон (29 калории)

Лубеница (30 калории)

Брокула (34 калории)

Печурки (13 калории)

Моркови (41 калории)

Грејпфрут (42 калории)

Цвекло (43 калории)

Портокал (47 калории)

Кељ (49 калории)

Јаболко (52 калории)




Коментари

коментари