Категории

7 желби за храна што можат да ви кажат што навистина му треба на вашето тело

Можеби ќе спиете и ќе се разбудите сè уште размислувајќи да го изедете тоа вкусно парче чоколадо или можеби се борите да живеете дури и еден ден без домати. Овој вид на желби може да значи дека сте под стрес, но според некои истражувачи, можеби немате одредени хранливи состојки исто така.

Ние, исто така, имаме некои желби од време на време и решивме да истражиме подлабоко и да откриеме зошто и што всушност му треба на телото.

1. Зачинета(лута) храна


Лутата храна станува вака најмногу поради пиперките. Покрај нешто одлично, како забрзување на метаболизмот, компонентата наречена капсаицин може да ја ублажи болката во зглобовите и мускулите, па дури и да отстрани мигрена. Можеби несвесно ќе го консумираме, па дури и да не сфатиме дека тоа прави да се чувствуваме подобро.

2. Темно чоколадо


Некое темно чоколадо содржи повеќе кофеин од лименка кока кола (околу 30 мг). Оваа компонента ја зголемува вашата будност и енергија, бидејќи го стимулира централниот нервен систем. Значи, секој пат кога ќе се чувствувате уморни и поспани, нормално е да посакате чоколада за да станете попродуктивни. Втората опција зошто толку сте по темно чоколадо е затоа што ви треба магнезиум. Сепак, истражувачите не се сигурни за тоа, бидејќи има и други производи кои содржат магнезиум, како ореви.

3. Путер од кикирики


Општо земено, путерот од кикирики е богат со исхрана. Содржи компонента што се користи за производство на лекови, претежно за намалување на нивото на холестерол. Вие исто така би можеле да посакате путер од кикирики поради недостаток на хранливост. Овој производ е извор на протеини, антиоксиданти, маснотии, железо, магнезиум и калциум.

4. Мраз


Желбата за коцки мраз често се поврзува со недостаток на железо. Може да се случи со или без анемија. Вистинската причина за желбата е нејасна, но постои сугестија дека џвакањето мраз може да ја зголеми будноста ако имате недостаток на железо со анемија. Друга помалку популарна верзија за тоа зошто можеби ја имате оваа желба е стресот и емоционалните проблеми.

5. Колачи


Колачите имаат многу јаглени хидрати. Лесно е да се чувствувате задоволни откако ќе изедете парче торта, бидејќи многу калории ви овозможуваат многу енергија, брзо. Истражувањата откриле дека „универзалното време на желба за јаглени хидрати“ е помеѓу 3:30 часот. и 17 часот секој ден, затоа бидете внимателни во ова време ако сте на посебна диета. Исто така, кога вашето тело се чувствува гладно за леб, торта или тестенини, му недостасува хром или азот. И, некои истражувачи сакаат да јадат јаглехидрати со слабо расположение и стрес. Јадењето торта ослободува хормон на среќа наречен серотонин.

6. Месо и хамбургери


Ако одеднаш сте посакале хамбургери, размислете што точно ве тера да ги копнеете. Веројатно е црвеното месо. Како прво, месото содржи многу протеини, па можеби на вашето тело му недостасуваат. Второ, црвеното месо содржи железо, цинк и витамин Б. Исто така, една студија сугерираше дека диетата богата со протеини може да биде клучот што ќе ви помогне да избегнете прекумерно грицкање и дебелина.

7. Пијалоци од сода


Може да биде само прашање на вкус да претпочитате газирани пијалоци, наместо обична вода, кога ќе бидете жедни. Но, содата содржи фосфорна киселина која го попречува и испушта калциумот и магнезиумот од вашите коски. Ако веќе пиете шишиња и шишиња сода секој ден, постои можност да се борите да добиете доволно од овие 2 хранливи материи.

Кои се вашите желби? Како вообичаено се борите со желбата да јадете слатки или колачи?

Прегледи:
49