Категории

Брзи начини како да се релаксирате и опуштите за 5 минути

Иако можеби звучи премногу убаво, стресот може многу брзо да се отстрани со правилен пристап. Сигурно знаете ситуации кога наеднаш сè тргне наопаку – стоите во ред и доцните на работа, компјутерот ви се расипува во најнеповолниот момент или доживувате напад на паника пред важен деловен состанок.

Еве неколку техники кои ќе ви помогнат да се смирите, да го вратите фокусот и да ја решите ситуацијата брзо и ефикасно:

1. Само дишете
Ако не знаете што да правите, тогаш – само дишете. Неколку длабоки вдишувања и уште подлабоко издишување во удобна положба со затворени очи секогаш помагаат. Врската помеѓу дишењето и реакциите на телото е многу голема. Човек под стрес дише брзо и плитко, го забрзува отчукувањата на срцето и крвниот притисок. Но, кога дишењето свесно се смирува, телото се смирува и поединецот повторно е способен да размислува рационално.

2. Излезете во воздух
Друго итно решение во борбата против стресот е свеж воздух. Самото гледање во природата и дрвјата изгледа многу корисно. Ако додадете свеж воздух, кој ви ги преплавува белите дробови кога длабоко вдишувате, ќе се чувствувате подобро.

3. Играј
Звучи многу детски, но играта е нешто што се препорачува за сите генерации. Ако имаме само 5 минути, една од препораките се топчиња за ослободување од стрес, бомбици или можеби џамлии. Она што сакате да го постигнете е да го префрлите фокусот од вашиот проблем на играта.

4. Направете листа
Ако сте под стрес затоа што чувствувате дека сите проблеми на овој свет се свртеле против вас и едноставно не знаете од каде да почнете да ги решавате – тогаш направете список. Штом работите ќе се запишат, ќе ви биде многу полесно да ги совладате и секоја пречкртана ставка е добра мотивација и чекор поблиску до целта.

Прегледи:
149
Објавено на:
19.03.2022