Категории

Го регулира холестеролот, ги зајакнува коските и ги чува очите – крал на зеленчукот!

Кељот се смета за едно од најздравите и најхранливи видови на зеленчук.

 

Богат со витамин А, витамин Ц и К. Лиснатиот дел содржи дури и фосфор, магнезиум и калиум. Ова се здравствените предности на кељот и зошто е добро да биде дел од вашата редовна исхрана во различни облици.

Влијае врз регулацијата на холестеролот

Консумацијата на кељот предизвикува синтеза на желудочната киселина во телото, а на тој начин и за регулирање на нивото на холестерол. Помага при превенција на различни кардиоваскуларни болести и добра е за здравјето на срцето.

Го чува здравјето на коските

Кељот е богат извор на калциум, фосфор и витамин К. Помага при подобрување на густината на коските и го намалува ризикот од остеопороза и скршеници.

Ризница на минерали

Кељот е богат со есенцијални минерали како калиум и магнезиум. Додека калиумот помага при намалувањето на ризикот од срцеви болести и управува со крвниот притисок, магнезиумот помага во заштита на телото од дијабетес тип 2.

Помага при чување на здравјето на очите

Кељот помага при подобрување на здравјето на очите и заштита на очите од штетните УВ зраци. Богат е со каротеноиди, вклучувајќи ги зеаксантинот и лутеинот, кои помагаат при подобрување на видот.

Богат е со антиоксиданси

Кељот е богат со антиоксиданси како витаминот Ц и бета-каротенот. Тие помагаат при уништување на оксидативните штети кои нанесуваат слободни радикали во телото, што може да ги зголеми ризикот од рак и да го забрза процесот на стареење.

Прегледи:
319
Објавено на:
25.01.2022