Категории

5 фактори коишто влијаат на задржување на клиентот и проширување на стартапот!

За да вашиот стартап го задржи клиентот во задоволство и лојалност кон вашиот бренд, овие фактори се од неоспорно значење за да клиентот остане со Вас:

  • Разгледајте ги и анализирајте ги барањата на клиентите и прилагодете го продуктот или услугата според нивните потреби.
  • Информирајте ги клиентите за ажурирања, нови продукти и примамливи понуди.
  • Наградувајте ги вашите лојални клиенти преку попусти или ситем заснован на поени.
  • Постојано одржувајте го квалитетот на продуктот или услугата и осигурајте се дека истите се совпаѓаат со барањата на клиентите.
  • Понудете им на клиентите надградена ии премиум верзија на вашиот продукт или услуга.