5. Хелсинки, Финска
Во следниве 10 години значително ќе се зголеми популацијата во Финска, но спротивно на тоа, бројот на возила ќе се намалува. Со новиот проект, автомобилскиот сообраќај ќе биде дозволен само во предградијата, а до центарот ќе се стигнува само со јавен превоз. Многу мобилни апликации беа развиени со цел жителите на Хелсинки полесно да ги најдат местата каде што можат да изнајмуваат велосипеди. Оттука потребата од автомобили во Хелсинки е сè помала.
6. Ченгду, Кина
Улиците на ова кинеско предградие се така дизајнирани, што можете пеш да стигнете до која било локација за 15 минути. Само половина од улиците се отворени за автомобилски сообраќај, додека останатата половина е распределена за велосипедски патеки и пешачки зони.
7. Богота, Колумбија
Пешачките зони и велосипедските патеки во Богота биле направени во 50-те години од минатиот век. Денес во Богота има повеќе од 300 километри велосипедски патеки. Повеќето од улиците во центарот на градот се пешачки зони, а до таму се стигнува само со јавен превоз.
8. Милано, Италија
Градската власт во Милано им дава бесплатни ваучери за јавен превоз на луѓето кои намерно ги оставаат своите автомобили дома. Сите автомобили се регистрирани во специјален систем и кога тие остануваат паркирани на местото на живеење, сопственикот на картичката добива пари за билет во јавниот превоз.
1 2