Секој од нас со нетрпение ја отвора ќесичката со омилениот чипс, но содржината внатре честопати разочарува откако ќе сфатиме дека ќесичката не е наполнета само со компирчиња, туку голем дел од неа е празен.
Рос Хаџенс, основач на маркетинг компанија е тука за да ја разјасни дилемата околу содржината на чипсовите. Користејќи метод за поместување на водата за да обезбеди точни резултати, Рос ги презентирал своите наоди, а неговиот пост наскоро станал вирален, бидејќи луѓето биле шокирани, а истовремено благодарни за оваа интересна и релевантна информација. Благодарение на него, потрошувачите сега знаат кои брендови нудат квалитет, а кои воздух. Погледнетее подолу и проверете колку воздух има во вашиот омилен чипс!