Поддршката на клиентите е еден од клучните аспекти за успехот на секој бизнис.
Ова подразбира пружање помош, информации и тоа пред да го купат производот, за време на самиот процес и по купувањето на производот.
Правејќи го тоа, вие за кратко време ќе создадете трајни врски и ќе ја поттикнувате нивната лојалност.
Комуникацијата е најважниот дел за да ги задржите клиентите. Постојано одговарајте навремено на нивните барања, покажувајте внимание и посветеност.
Давајте точни и прецизни информации за вашиот производ или услуга.
Правете аннкети и формулари за повратни информации. Со тоа ќе го разберете нивото на нивното задоволство и според тоа ќе можете да се водите во иднина, тоа ќе бидат вашите насоки за подобрување на производот или услугата.