Категории

УНАПРЕДУВАЊЕ НА ДЕЛОВНИОТ И ЛИЧНИОТ ЖИВОТ: Совети како да препознаете со каков тип на личност комуницирате

Еден пример за тоа како можете да го подобрите вашиот бизнис, но и семејниот и емотивниот живот е одредувањето на типот на личност со која комуницирате. Успешно го имплементиравме ова мапирање во комуникација со клиенти во живо, преку е-пошта и креирање презентации.

Иако не сте поминале многу време со потенцијален клиент, врз основа на барем кратка усна или писмена комуникација (e-mail) и употребените јазични конструкции, можете да ја прилагодите вашата презентација на типот на клиентот, кој може да биде:

Визуелен тип: на состанокот може да каже: почекај да ти го нацртам, види што мислам, не гледам јасна структура на тоа, тоа е одлична идеја. Можете најдобро да му го претставите вашиот проект на ова момче преку слики, на пример, презентација со големи и импресивни слики.

Аудитивен тип: подобро реагираат на звук отколку на слика, па во тој случај визуелната презентација би била помалку важна, тогаш треба да се фокусираме на разговор, дикција, интонација. Аудитивниот тип ќе користи изрази како во секојдневниот говор како: слушам што зборуваш, ова звучи како добра идеја, се претворив во уво, морам повторно да го слушнам, кажи ми се за тоа, звучи познато на мене.

Кинестетички тип: го водат чувствата. Тие ќе реагираат повеќе на чувството отколку на звукот и бојата, и ова е многу чест тип (вклучува околу 45% од населението). Фразите што може да се препознаат се: ќе ги измазнеме проблемите, ќе останеме во контакт, ако чувствувате притисок, раскинете го и почнете од почеток, со ладна глава, што направивте за тоа. Тие не носат одлуки врз основа на она што го читаат или слушаат, туку врз основа на она што го чувствуваат.

Разговор со себе или внатрешен глас: овој човек ќе каже: Ги разгледав фактите, го разбирам концептот, по долго размислување сфатив дека…, важно е да знам, кажете ми што мислите, според мое мислење. Многу е важно на таков клиент (или во секојдневната комуникација со дете, партнер…) да му се даде време да го обработи она што го слушнал, видел, да размисли за тоа и потоа да ја објави одлуката.

Прегледи:
414
Објавено на:
06.11.2021