Hyundai
Многумина мислат дека логото на јужнокорејската компанијата за автомобили „Химдаи“ е поврзано со првата буква од името. Всушност, буквата Х ги симболизира два мажи кои се ракуваат.
Adidas
Името на компанијата за спортска опрема „Адидас“ е анаграм од името и презимето на нејзиниот основач, Адолф Даслер. Иако логото на компанијата се менувало неколку пати во текот на годините, неговата главна порака не се сменила никогаш. Тоа се трите ленти кои претставуваат планини, а планините се симбол што укажува на предизвиците што треба да ги надмине секој спортист.
Apple
Роб Јанов, дизајнерот на логото на светски познатата компанија „Епл“, објаснил како дошол до оваа идеја. „Купив кеса јаболка и ги ставив во длабок сад. Поминав долги часови цртајќи ги со недели, но ништо оригинално не ми доаѓаше на памет. Направив пауза и земав гриз од едно од јаболките. Сосема случајно, сфатив дека гриз (bite) од јаболкото имаше ист вкус како и компјутерскиот термин бајт (byte).
Sony Vaio
Првите две букви од логото на Сони Вајо прават бран кој симболизира аналоген симбол, каде последните две наликуваат на броевите 0 и 1-тоа се симболите за дигитални сигнали.