Дали човекот, по својата несовршена природа, воопшто може да дојде кај Него на разбирлив начин? Што е тоа што Исус му го нуди на човекот?
Може ли Исус човек од 21 век. да понуди нешто ново што самиот човек веќе не го открил со технолошкиот напредок и природните откритија? Исус не само што може, туку и е апсолутна сигурност на човекот во брзо растечкиот напредок на модерното време. Исус е свесен колку е многу поважно за човекот да биде крајно фасциниран не само од Неговата личност, туку и од својата.
Ниту едно природно откритие или технолошки раст не може да биде на ниво на човечка вредност. човекот е Божја сопственост, Божји уникат чија вредност никогаш не може да се надмине со времето на модните трендови. Сите технолошки достигнувања и научни откритија се базираат на времето, на неговата тесноградие и ограничувања, нивната единствена цел е да ги подобрат оптичките патишта на земјата, што не е зло се додека не ја надмине границата на почит кон човечкиот живот.
За жал, сеуште сме сведоци на сите начини на кои технологијата може да биде онаа што ја негира Божјата реалност. Побрзиот развој на т.н паметните телефони го лишуваат човекот од правото да се изрази себеси и сопственото мислење. Колку и да е корисна технологијата, од друга страна, таа е исто така опасна за развојот на поединецот во општеството. Опасно за духовниот живот на поединецот и ако не се користи правилно, технологијата може да ја негира вечноста. Многу е важно човек да знае да ја користи технологијата на добар начин, а не технологијата да го користи на лош начин.
Често се случува во ова модерно време човекот да му служи на технологијата, а не технологијата на човекот. Лицето кое го признава постоењето на духовна димензија во неговиот живот, многу полесно ќе ги разбере начините на кои технологијата го спречува да биде начинот на кој Бог го создал по природа и начините на кои технологијата може да му користи. Важно е да не дозволите технологијата и другите откритија да бидат идеалот на животот. За идеалот на животот треба да биде извонредната Божја апсолутност и бесконечност, зашто само така човекот може да го почувствува човекот во целосна смисла на зборот, а не роб на сегашните пронајдоци како Св. Павле, исто така, вели: „Се ми е дозволено, но не од се имам корист. Се е бесплатно за мене, но не се оди како што треба “.