(ВИДЕО) Овој моден бренд ги диктира и следи трендовите, а италијанците стануваат се попопуларни.
Италијанскиот бенд „Maneskin“ се појави во спот за новата кампања „Гучи“, која слави 100 години постоење. Ова потврдува дека 2021 година е година на групата „Манескин“! По победата на овогодинешната „Евровизија“, музичарите веднаш станаа планетарно популарни, тие веќе соработуваа со многу музичари и брендови, а сега „Гучи“ ги вработи и нив.
View this post on Instagram
Модата е слобода! Дамијано се фотографираше со чанта и во мини здолниште, а дамите му велеа – ожени се за мене!
„Maneskin“ објави клип за песната „I wanna be your slave“ кон средината на јули, а „Gucci“ се погрижи за нивниот стајлинг во неа. Познатиот моден бренд одлучи да ја продолжи соработката со италијанскиот бенд, па членовите на „Манескин“ се најдоа како промо лица во видеото што ја најавува новата кампања. Според нашиот вкус, ги има повеќе отколку што треба, но добри…
Тој го обликува видеото со провокативни кадри, а на почетокот има предупредување дека не е наменето за оние кои немаат 18 години. Бидејќи Дамиано и неговиот тим провоцираат, ги поместуваат границите и носат облека што ги брише родовите стереотипи, тие се речиси музи во најновата кампања „Гучи Арија“, поддржана од Алесандро Микелио.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Пердуви, кожа, светки, кожа и чипка доминираат на парчињата во новата кампања, а кадрите се провокативни што привлекоа големо внимание.