Добриот дизајн продава се’.
За било каков производ да се работи, и за било кој медиум, добрата реклама ќе го продаде. А, дури и да не се работи за маркетинг на производи, туку за одредена кауза или настан, добриот дизајн ќе привлече повеќе внимание, ќе ја пренесе пораката појасно, и подолго ќе се зборува за што и да се работи.
Но, не е доволно да знаеме дека добриот дизајн ја има таа моќ. Треба да сме доволно креативни да го осмислиме, и потоа практично да го изведеме дизајнот кој ни се создал во главата.
Подоле имаме примери од најгенијалните дизајни што ги имаме сретнато.
1. Секоја слика е направена од онолку пиксели колку што единки се останати од конкретното животно. Најдоле на секоја од нив пишува: х-број – не е доволно. Дизајн на Јошијуки Миками
2. „Заштитни стакла“ во офталмолошка ординација
3. „Бараме графички дизајнер“ напишано во MS Paint
4. Kлупа во Александриската библиотека
5. „Користете ја електричната енергија мудро“
6. Навредливи зборови направени од парчиња фрлен отпад – рекламата вика: Вашиот отпад кажува многу за Вас.
8. Споени заедно, мексиканските метални парички го прават календарот на Азтеците.
9. „Јас сум ти татко“ – старо и ново Фолсфаген возило, со боите на Дарт Вејдер и Лук Скајвокер.
10. Кампања за носење заштитни појаси во автомобил.
11. Лебедот и патката – одлично користење на негативен простор
12. Интересно и контраверзно – реклама за капи.