Мажите сакаат да користат шминка без разлика дали признаваат или не. Многумина од оние кои се срамат, исто така земаат коректор за да ги покријат мозолчињата или темните кругови и да сокријат флеки на лицето. Други одат во крајности, така што се сместуваат не помалку од жените. И за сите нив, беше отворена првата машка продавница за шминка, лондонската парфимерија „War Paint for Men“. Тука се продаваат и производи за бричење и обликување на брада, а целта е мажите да имаат поголем избор за лична нега и основна шминка.
Овој бренд е основан од Дени Греј, бидејќи освои 80.000 евра за инвестирање во проектот во една емисија, организирана од Би -Би -Си. Во оваа продавница, можете да најдете темели, пудра, бронзери, коректори, гелови за брада и веѓи, па дури и затемнети хидрантни креми. „Мажите со години се на пат кон феминизација. Само погледнете ги сите тие восочени тела, совршено избричени лица, нежни раце. Погледнете ја големината на машките торби на познати брендови, сите тие се полни со скапи креми и разни миризливи шишиња “, напиша новинарот на Дејли Меил, кој ја посети оваа продавница. Неговите наводи се поткрепени со статистика која вели дека секој 20-ти Британец сега носи шминка, секој петти еднаш неделно и секој стоти секој ден. Тука, најбарани се коректори и пудри кои ќе ги покријат сите несовршености на лицето.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Дени Греј, основачот на брендот, е поранешен продавач кој се шминка од својата 14-та година. Овој млад човек бил малтретиран на училиште поради неговиот физички изглед, с додека не ги открил шармите на коректорот што го позајмил од својата сестра. Потоа, по сопствен прием, изгради самодоверба. Пред три години, го продаде својот автомобил, стави хипотека куќа и потроши 110.000 евра за својата прва серија машка козметика. Очекуваше продажба од 2.300 евра, но постигна 12.800 евра.
„Беше прилично јасно дека пазарот постои. Со години, мажите одеа во парфимерии преправајќи се дека купуваат шминка за своите девојки. Сакав да го скршам тоа табу.“
Како што понатаму опишува оваа новинарка, процесот на шминкање изгледа како на жените. Почнав со прајмери, пудра и дополнително тонирање. Неколку луѓе гледаат во излогот на она што се случува и зошто мажот е нашминкан, некои прават селфи во позадина за да бележат во оваа ситуација … Но, како што започна, пред оваа парфимерија ќе се формираат редици.
View this post on Instagram