Категории

ВЕЖБИ ЗА ЛИЦЕ – Како да се ослободите од брчките на челото

Брчките на челото може да се ублажат со едноставни вежби за лице за кои ќе ви одземат само неколку минути во текот на денот.

Како што старееме, на лицето се поизразени се малите линии на челото, кои со возраста се претвораат во брчки. За среќа, постојат вежби за лице кои можат до одреден степен да го одложат нивниот почеток. Фумико Такацу, инструкторка по јога на лице и основач на методот Face Yoga, откри за MindBodyGreen што да прави за да ги ублажи брчките на челото, а нејзините совети носат уште една придобивка – подобрување на расположението.

Брчките на челото се експресивни, односно настануваат кога се активираат мускулите на лицето за да се создадат одредени гримаси. Бидејќи колагенот се губи со текот на годините, кожата повеќе не може да се опорави од таквите движења, па тие се манифестираат како хоризонтални линии поради подигнување на веѓите или вертикални линии поради намалување на веѓите.

Брчките на челото најчесто се поврзуваат со стрес. Кога сме напнати, веѓите ни се избраздени, а мускулите на скалпот и челото се напнати.

Такацу тврди дека се занимава со кожата и мускулите не само од естетски причини, туку и поради самото чувство на анксиозност. Изведува забавна вежба во комбинација со афирмации.

„Направете три серии и видете како се чувствувате после тоа. Секогаш можете да повторите која серија ако сакате“, советува експертот. Во продолжение ви ја пренесуваме нејзината едноставна рутина за отстранување на брчките на челото.

Центрирајте и приспособете го држењето на телото. Бидејќи држењето на телото е многу важно, седнете со стапалата на земја, грбот исправен, додека рамената се опуштени и рамномерни. Најдете ја вашата потврда. За оваа вежба Такацу користи „Го сакам мојот живот“. Се сакам себеси“, но тој забележува дека можете да го промените во што сакате, така што вашето срце и тело го чувствуваат тоа.

Ставете ги рацете на главата. За оваа положба, ставете ги палците на врвот на главата и четири прсти на челото. Потоа турнете ги лопатките надолу, опуштете го вратот и остатокот од лицето и длабоко вдишете низ носот. Повлечете ги прстите кон линијата на косата. Држете ги палците цврсто на скалпот, а потоа движете ги прстите кон линијата на косата. Треба да се чувствувате како да ја влечете не само кожата туку и мускулите.

Полека движете ги рацете околу главата и надолу по неа. Со едно континуирано движење, поставете ги двете дланки на страните на главата, движејќи се кон вратот. Продолжете до вратот, рамената и градите. Завршете со кажување на вашите афирмации. Вдишете длабоко, поставете ги дланките на градите и кажете одбрани афирмации. „Треба да се чувствувате опуштено и подмладено“, вели Такацу.

Прегледи:
930
Објавено на:
06.02.2022