Која социјална мрежа треба да ја изберете за промоција на производ или услуга преку интернет? Онаа на која се наоѓа публиката кон која е наменето тоа што го продавате! За секоја мрежа важи истото правило – продуцирање на корисна и релевантна содржина.
Најпрво потребно е да се направи анализа на клиентот. На основа на тоа, почнувате со изработка на содржини кои ќе му бидат од интерес на клиентот. Секоја содржина се прилагодува на социјалната мрежа и нејзините правила.
Фејсбук е толку распространет што од него може да има корист речиси секоја компанија. Доколку сакате да имате што поголема публика, тогаш Фејсбук е вистинскиот избор за вас.
Инстаграм – Најдобро е да се користи Инстаграм кога се работи за компанија во која е многу важен визуелниот аспект на прикажување. Инстаграм раскажува приказни преку фотографии. Тој е посебен во тоа што содржината може да се додаде само преку паметен телефон и Инстаграм апликација.
ЛинкдИн е одличен за B2B, т.е business-to-business (компании чиј таргет се други компании). Оваа мрежа е соодветна за разменување на информации во деловниот свет.
Пинтерест – Ако работите во визуелна индустрија со купувачи кои сакаат да се изразуваат преку слики, Пинтерест е вистинскиот избор. Но, најпрво секако треба да проверите дали целната група е заинтересирана за оваа социјална мрежа.
Твитер е идеален избор доколку сакате да допрете до машката и женската публика заинтересирана за актуелните теми. Оваа социјална мрежа е одличен избор доколку сакате да се потрудите да создадете однос со купувачите, одговарајќи им на прашања и разменувајќи мислења и информации.
ЈуТуб се темели врз основа на делење и ширење на видеозаписи. Оваа социјална мрежа е извонредна алатка преку која можете да им покажете на своите целни групи што всушност работите и како изгледа вашата услуга во пракса.